Rucsandra Hurezeanu – „Am învățat să iau lucrurile așa cum vin”

De Adina Rosetti, pe
Rucsandra Hurezeanu (44 de ani) călătorește în întreaga lume pentru a-și promova brandul de dermato-cosmetice, crește cu bucurie doi copii și, mai nou, este soție de ambasador.

Imaginea Rucsandrei Hurezeanu se suprapune în mod inevitabil peste cea a brandului Ivatherm, pe care l-a fondat în urmă cu zece ani, pe când primul ei băiețel, Luca, era de-abia născut. În acești ani reușit să aducă Ivatherm între primii cinci jucători de pe piața cosmeticelor din România și să-l lanseze și internațional, în 10 țări. Călătorește de cel puțin trei ori pe lună pentru afaceri (acum se concentrează pe piața chineză), plus călătoriile de reunire a familiei – soțul ei, jurnalistul și scriitorul Emil Hurezeanu, este de anul trecut și ambasadorul României la Berlin. Cu toate acestea, Rucsandra nu se încadrează deloc în clișeul femeii de afaceri, ci te surprinde prin naturalețe și feminitate, așa cum îi stă bine unei doamne care lucrează în industria frumuseții.

A aparut Unica de aprilie

Dacă ar fi să vă autoevaluați acum, în ce punct al vieții considerați că vă aflați?
Mă simt împlinită în rolurile de femeie, mamă, fiică, antreprenor, prieten. Fiecare dintre ele îmi aduce multă bucurie. Maturizarea vine cu multe daruri! Relațiile și interacțiunea cu cei din jurul meu îmi încarcă bateriile în fiecare zi. Am devenit mai empatică, mai caldă cu cei apropiați, iar în afaceri am câștigat o mai mare siguranță. Constat cu bucurie că am nevoie de mult mai puține confirmări și asta mă face mai relaxată.

Brandul Ivatherm pe care l-ați fondat se află acum între primii cinci jucători de pe piață cosmeticelor din România. Cum a fost drumul până aici?
A fost un drum lung și primii ani au fost cei mai grei. Am început cu 6 produse acum 10 ani, într-un birou mic pe strada George Călinescu. Piață produselor de farmacie și dermatologia îmi erau familiare. Am rămas foarte consecvenți în poziționarea brandului. Ne-am concentrat atenția pe creearea de produse performanțe, inovatoare în acord cu așteptările femeii moderne. Inovațiile noastre nu sunt naționale, sunt inovații mondiale în cosmetologie. Resveratrol- activator al genelor lungevitatii numite Sirtuine de către cercetătorii de la Harvard, Celule stem vegetale ce regenerează celulele stem epidermice adulte, Glicanii ce restabilesc comunicarea celulară, impulsionînd fibroblastii să producă mai mult collagen, Aquaphiline-Aquaporine restabilesc echilibrul hydric în piele, Sytenolul la fel eficient în acne că și retinoizii topici, și ingredientii cu efect pro-biotic pentru piele intoleranță din gama Toleriskin, sunt doar cîteva exemple.

V-ați simțit vreodată dezavantajată pentru că sunteți femeie, într-o lume a business-ului dominată de bărbați? Care sunt atuurile unei femei în afaceri?
Nu, am avut mereu șansă să am un dialog de pe poziții egale, fiind antreprenoare. Dar atunci cînd lucrăm în industria farmaceutică auzeam des „ avem nevoie de un bărbat puternic pentru această poziție”. Mă bucur că valorile feminine sunt înțelese și valorizate mai mult astăzi. Compasiunea, empatia, înclinația înnăscută a femeilor spre comunicare și înțelegere creează un mediu de lucru agreabil, în care ideile sunt mai importante decît politicile.

A aparut Unica de aprilie
Ce ritual de îngrijire & frumusețe are o femeie care deține o companie de dermato-cosmetice?
Îngrijirea cosmetică trebuie să înceapă atunci cînd fiecare o simte, la orice vîrstă, chiar și băieții mei au nevoie de o piele hidratată și fină. Ea trebuie să fie constanța pe parcursul vieții, iar alegerile trebuie să le facem în cunoștiință de cauza. Nu există piele fără probleme, întotdeauna este prea uscată, prea grasă sau sensibilă. Avem nevoie de o îngrijire atentă a fetei de cel puțin 2 ori pe zi, iar după 20 ani este indicat să folosim produse mai bogate, mai hrănitoare, antirid sau anti-age. Dermatocosmeticele sunt produse ce conțin concentrații mai mari de principii activi, sunt hipoalergenice și testate dermatologic. Alegi » sucul de portocale proaspăt, nu cel conservat și îndulcit ». Consumatorii din România încep să știe asta și să facă alegerile în cunoștință de cauza. Nu întotdeuna un produs mai scump este mai bun, dar cele foarte ieftine cu siguranță nu sunt cele mai bune.
Pentru mine, serul și crema GlykoLift sunt acum numărul unu în îngrijirea pielii. Glicobiotehnologia este o știință nouă recent apărută. Glicanii restabilesc comunicarea dintre celule, fragilizată cu trecerea anilor și impulsionează fibroblastii să producă mai mult colagen. Pielea devine astfel mai elastică, mai densă și mai tânără imediat.

Citește interviul integral în ediția de aprilie a revistei UNICA, din 24 martie la chioșcurile de presă!

Foto: Alex Gâlmeanu

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter