Heidi Klum are aripi, la propriu.
Supermodelul continuă să îşi deschidă „aripile” spre tot ceea ce înseamnă afaceri.
Numai ce-a lansat, sub marca Victoria’s Secret , The Heidi Klum Collection.
Gama este limitată şi conţine numai produse cosmetice reuniste sub numele „Very sexy”.
În timpul liber, nemţoaica este gazda a două emisiuni tv.
Dar şi imaginea unor mari branduri, supermodel pentru Victoria’s Secret, creator al propriilor colecţii de bijuterii, jeanşi şi farduri.
Să nu uit să menţionez că Heidi mai are şi importantele roluri zilnice de mamă şi soţie.
Heidi Klum are aripi, la propriu.
Supermodelul continuă să îşi deschidă „aripile” spre tot ceea ce înseamnă afaceri.
Numai ce-a lansat, sub marca Victoria’s Secret , The Heidi Klum Collection.
Gama este limitată şi conţine numai produse cosmetice reuniste sub numele „Very sexy”.
În timpul liber, nemţoaica este gazda a două emisiuni tv.
Dar şi imaginea unor mari branduri, supermodel pentru Victoria’s Secret, creator al propriilor colecţii de bijuterii, jeanşi şi farduri.
Să nu uit să menţionez că Heidi mai are şi importantele roluri zilnice de mamă şi soţie.
Autor: Andreea Georgescu