O mare casă de modă retrage ținutele inspirate de Michael Jackson

De Oana Savin, pe
În urma controverselor stârnite de documentarul „Leaving Neverland”, în care Michael Jackson este acuzat de pedofilie, o mare casă de modă a anunțat că va retrage de la vânzare ținutele cu imprimeuri inspirate de regele muzicii pop, dintr-o linie de îmbrăcăminte dedicată bărbaților.

Este vorba despre casa de modă Louis Vuitton, care a prezentat această colecție la Săptămâna Modei de la Paris, în luna ianuarie și care trebuia să fie lansată în magazine în luna iunie. Însă aceste produse vestimentare cu imprimeuri inspirate de statul pop nu vor mai fi puse la vânzare, potrivit Reuters.

Reprezentanții casei de misă au afirmat că, la momentul prezentării colecției, acest documentar controversat încă nu avusese premiera.

Îmi dau seama că, în lumina acestui documentar, show-ul a stârnit reacții emoționale. Condamn strict orice formă de abuzare a copiilor, violență, încălcare a drepturilor omului”, a precizat designerul Virgil Abloh, care se ocupă de colecţiile dedicate bărbaţilor.

Conform lui Abloh, scopul colecției a fost acela de a-l prezenta pe Michael Jackson ca artist al culturii pop.

Credem că sugestiile din documentar sunt foarte tulburătoare”, a declarat și Michael Burke, CEO al Louis Vuitton.

Documentarul „Leaving Neverland” a avut premiera pe 25 ianuarie și spune poveştile lui Wade Robson şi James Safechuck, din momentul în care, minori fiind, l-au cunoscut pe cântăreţ, aflat în culmea succesului său muzical, în anii ´80 şi la începutul anilor ´90, până în momentul în care traumele suferite în copilărie au început să se facă simţite în viaţa lor de adulţi.

În afara relatărilor făcute de cei doi, filmul include povestiri oferite de rudele bărbaţilor, dar şi vocea lui Jackson însuşi aşa cum apare în înregistrările trimise lui Robson.

Sursă foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter