Charlize Theron a intrat în depresie după ce s-a îngrășat 23 kilograme

De Oana Savin, pe
Actrița Charlize Theron a intrat în depresie după ce a fost nevoită să se îngrașe 23 de kilograme pentru rolul din filmul „Tully” ce urmează să apară în cinematografe în luna mai.

Am vrut să simt ce simțea această femeie și cred că acesta a fost modul meu de a mă apropia de ea și de a intra în mintea ei”, a declarat starul în vârstă de 42 de ani, citată de Daily Mail.

Vedeta susține că nu se aștepta să se simtă atât de deprimată după ce a acumulat atât de multe kilograme.

Știți, a fost o mare surpriză pentru mine. M-a lovit foarte tare depresia. Da, pentru prima dată în viața mea am mâncat atât de multă mâncare procesată și consumam atât de mult zahăr. Nu a fost amuzant să fii în preajma mea la filmări”, a afirmat Theron.

Citește și: Charlize Theron: „Am crescut în casa în care mama l-a omorât pe tata”

În primele trei săptămâni a fost amuzant deoarece eram ca un copil într-un magazin cu dulciuri. Dar după trei săptămâni nu mai este amuzant. Parcă, dintr-o dată, devine un job”, a povestit actrița.

Ea a mai spus că ținea lngă pat gustări și de multe ori ieșea noaptea în oraș pentru a mânca un burger și milkshake.

Îmi amintesc că îmi setam alarma în mijlocul nopții doar pentru a-mi menține greutatea”, a mai spus vedeta.

Când a trebuit să revină la revină la greutatea ei normală, Charlize a afirmat că a fost un chin și a durat aproape un an să revină la formele sale.

Citește și: Charlize Theron a anulat logodna cu Sean Penn

M-am îngrijorat. Mă gândeam că durează prea mult timp, dar medicul meu m-a asigurat că totul este în regulă”, a spus ea.

În filmul „Tully”, Charlize Theron joacă rolul lui Marlo, mamă a trei copii, inclusiv un nou-născut, căruia fratele mai mare îi va aduce o dădacă. Chiar dacă la început ezită, Marlo ajunge să o îndrăgescă pe Tully.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter